מדריך להכנסת לוגו מונפש לחתימת המייל

זה לא סוד שהיום יותר מתמיד עסק שמכבד את עצמו שם בתחתית המייל שלו בחתימה – לוגו מונפש.

הכנו לכם מדריך שילמד אתכם שלב אחר שלב איך להכניס את החתימה המונפשת שלכם בהגדרות של המייל:

שלב א'

עליכם להוריד את קובץ הגיף של הלוגו המונפש למחשב שלכם, ולשמור אותו בתיקיה מסודרת.

שלב ב'

כעת חזרו לתיבת המייל שלכם, הכנסו להגדרות של המייל

(בחץ הקטן שליד גלגל השיניים -בצד שמאל למעלה)

ןליחצו על הצגת כל ההגדרות

שלב ג'

עליכם לגלול למטה -עד שתגיעו לכותרת "חתימה"

שלב ד'

ליחצו על האיקון של הוסף תמונה

שלב ה'

ליחצו על האופציה האמצעית העלאה

כעת, גררו את קובץ הGIF שזה עתה שמרתם בתיקיה במחשב שלכם, 

ושחררו אותו לתוך החלון הפתוח כעת ליחצו על "בחירה"

שלב ו'

התאימו את הגודל של החתימה לצרכים שלכם 

על ידי לחיצה על החתימה יופיעו לכם אפשרויות גודל לבחירה

ולאחר מכן גללו כלפי מטה וליחצו על: "שמור שינויים"

אם אתם רוצים שהחתימה תהיה אפקטיבית יותר וישר ממנה יוכלו להיכנס לאתר שלכם

הדגישו את החתימה ולחצו על האיקון של הקישור (כל זמן שהחתימה מודגשת)

הכניסו לתיבה שתפתח את כתובת האתר שלכם.

ועכשיו תרוויחו שתי דברים, גם החתימה לא תהיה עם אפשרות הורדה, 

וגם הלקוח יוכל ישר ללחוץ על החתימה ולהגיע ישירות לאתר שלכם.

מומלץ לעשות בחתימה איקון של לחיצה או סימן שיאפשר ללקוח להבין שיש לו בשביל מה ללחוץ על החתימה.

שלב ז' רק למיטיבי לכת

תקטינו אלמנט מרכזי בלוגו המונפש שלכם ותייצאו אותו לקובץ גיף נפרד, תעלו אותו לתמונת הפרופיל

על ידי לחיצה על התמונה שנמצאת בצד שמאל ליד ההגדרות

יפתח לכם פאנל שישאל אתכם אם אתם רוצים לנחליף את התמונה תכניסו את התמונה מהמחשב, תאשרו וזהו!

עכשיו תוכלו להנות ממייל חדשני אטרקטיבי, וממגנט לקוחות:)

בהצלחה!

מאמרים נוספים שיוכלו לעניין אותך ←

אנמציית לוטי

אנימציית לוטי

אנימציית לוטי היא כלי רב עוצמה ליצירת אנימציות אינטראקטיביות ומרתקות עבור אפליקציות או אתר אינטרנט.

קרא עוד ←
המחשת פורמט גיף -gif

כל מה שרציתם לדעת על קבצי גיף

בואו נתחיל מהתחלה – קובץ GIF  הוא בעצם תמונה המשתמשת בדחיסה שאיננה מאבדת נתונים, פורמט GIF עושה שימוש ב-256 צבעים, מתוך מרחב אפשרי של שלושת הצבעים: אדום, כחול,

קרא עוד ←

חתימה מונפשת למייל

מתוך נסיון של  שנים ביצירת לוגו מונפש וחתימות מייל, מתן שירות לאלפי לקוחות שנתקלו בקשיים בתכנון ובמהלך ההטמעה במייל. לא רק אם אתם יודעים להנפיש

קרא עוד ←

יש לכם מסר? ממשק? תוכנה? ואתם מנסים לשווק אותו לעולם?

דילוג לתוכן