כפתור לפתיחת תפריט

חתימה מונפשת למייל

מתוך נסיון של  שנים ביצירת לוגו מונפש וחתימות מייל, מתן שירות לאלפי לקוחות שנתקלו בקשיים בתכנון ובמהלך ההטמעה במייל.

לא רק אם אתם יודעים להנפיש לבד את הלוגו, אלא גם אם אתם רוצים לשלוח למישהי/ו שינפיש לכם את הלוגו ללוגו מונפש, הטיפים שלפניכם ממש חשובים, שתדעו מראש איפה נקודות התורפה ותערכו בהתאם.

1)    על מנת שהחתימה תצא איכותית מומלץ מראש להגדיל את קובץ המקור של הלוגו,

ולעבוד בהנפשת הלוגו על גודל גדול יותר, אחר כך במייל נקטין את החתימה

והיא תראה איכותית יותר.

שימו לב – להגדיל את הקובץ לפני שמתחילים לעבוד עליו, כי להגדיל הנפשה בתוך after effects לאחר שהקובץ כבר מונפש, לא עוזר לאיכות.

מה שכן צריך לקחת בחשבון שיש לזה חסרון מסוים, שכשאר מכניסים את החתימה למייל ואחר כך מקטינים זה מאפשר לכל מי שרוצה להוריד את החתימה.

2)    צריך לקחת בחשבון שבאאוטלוק אין אפשרות לראות חתימה,

בעבר לקוח אמר לי שהצליח להכניס בלי לראות את זה בעת שליחת מייל, אבל מי שמקבל מספר שהוא רואה את זה, אז אם יש לכם אאוטלוק תבדקו אם בכלל שווה לכם להשקיע בעניין.

3)    רקע שקוף- חשוב לדעת: אם מתכננים לעשות את החתימה/לוגו מונפש על רקע שקוף, לא מומלץ בקובץ גיף, מכיוון שזה מייצר הילה דקה סביב האלמנט וזה נותן מראה לא נקי, תתפלאו לשמוע שאם שמים את זה  על רקע כהה, אז זה בכלל נראה גרוע

אז מה כן הפתרונות:

4)    אם ההנפשה מיועדת לאתר יש שתי אפשרויות:

הראשונה:  לייצר מראש קבצי לוטי, אבל זה לא מתאים בכל דבר מכיוון שקבצי לוטי מוגבלים ולא הכל אפשר לייצר שם.

אם זה כן דבר שאפשר לייצר בלוטי, כמובן שעדיף לעשות את זה שם כי בלוטי אנחנו מצליחים לייצר דבר איכותי יותר, וקל משקל יותר.

השניה: אם זה לא דבר שמתאים ללוטי, אז אפשר פשוט לדגום את הצבע של האתר ולשים אותו כרקע וזה יפתור לנו את הבעיה של ההילה.

5)    מראש צריך לקחת בחשבון, שלגיף יש חסרונות של משקל גבוה וגירעון קל מה שטיפה מוריד מהאיכות.

לכן שימוש בגיף לא מתאים לדוגמא לתמונות ולדברים שיש שם מעברי צבע.

אבל לצורך חתימה למייל הגיף באמת שימושי ומספק לנו את המטרה של החדשנות והדינאמיות,

היום בעידן הדיגטלי כל עסק שמכבד את עצמו שם בתחתית המייל שלו חתימה מונפשת.

להשראות של לוגו מונפש שעשיתי לחצו כאן

אפשר לראות לוגואים נוספים גם בערוץ היוטיוב שלנו: 

הנפשת לוגו לחברת אריזות LT

לוגו מונפש לסטודיו רובין

חתימה למייל לאופקים

ועוד…

מאמרים נוספים שיוכלו לעניין אותך ←

אנמציית לוטי

אנימציית לוטי

אנימציית לוטי היא כלי רב עוצמה ליצירת אנימציות אינטראקטיביות ומרתקות עבור אפליקציות או אתר אינטרנט.

קרא עוד ←
המחשת פורמט גיף -gif

כל מה שרציתם לדעת על קבצי גיף

בואו נתחיל מהתחלה – קובץ GIF  הוא בעצם תמונה המשתמשת בדחיסה שאיננה מאבדת נתונים, פורמט GIF עושה שימוש ב-256 צבעים, מתוך מרחב אפשרי של שלושת הצבעים: אדום, כחול,

קרא עוד ←

יש לכם מסר? ממשק? תוכנה? ואתם מנסים לשווק אותו לעולם?

דילוג לתוכן