חתימה מונפשת למייל
חתימה מונפשת למייל – 5 טיפים מנצחים ללוגו מונפש מושלם
מתוך נסיון של שנים ביצירת לוגו מונפש וחתימות מונפשות למייל,
מתן שירות לאלפי לקוחות שנתקלו בקשיים בתכנון ובמהלך ההטמעה במייל.
האם ידעתם שהאימיילים שאתם שולחים משמשים ככרטיס ביקור דיגיטלי של העסק שלכם?
בעולם שבו כל פרט קטן משפיע על הרושם הראשוני,
חתימה מונפשת למייל עם לוגו מונפש היא דרך עוצמתית להעניק לאימייל שלכם
מראה מקצועי, דינמי ובולט יותר.
במדריך נסביר איך להוסיף חתימה מונפשת למייל בצורה פשוטה ומהירה –
שלב אחר שלב, וגם נשתף עצות חשובות כדי שתפיקו את המקסימום מהלוגו המונפש שלכם.
למה בכלל לשים לוגו מונפש במייל?
✔️ הגברת מודעות מודעות למותג
✔️ לוגו נייח זה מצוין, אבל לוגו מונפש קופץ מיד לעין ואפשר לזכור אתכם טוב יותר.
✔️ כשמחברים את החתימה המונפשת ללינק, זה לא רק נראה טוב – זה גם מגדיל את התנועה שלכם.
✔️ מקצועיות וחדשנות:
בעידן הדיגיטלי, מי שמשדר עדכניות מושך יותר לקוחות.
חתימה מונפשת היא דרך נהדרת להראות את העסק מודרני שלא נשאר מאחור.
🚀 שלב א' – הכנת לוגו המונפש להעלאה
1) על מנת שהחתימה תצא איכותית מומלץ מראש להגדיל את קובץ המקור של הלוגו,
ולעבוד בהנפשת הלוגו על גודל גדול יותר, אחר כך במייל נקטין את החתימה
והיא תראה איכותית יותר.
שימו לב – להגדיל את הקובץ לפני שמתחילים לעבוד עליו, כי להגדיל הנפשה בתוך after effects לאחר שהקובץ כבר מונפש, לא עוזר לאיכות.
מה שכן צריך לקחת בחשבון שיש לזה חסרון מסוים, שכשאר מכניסים את החתימה למייל ואחר כך מקטינים זה מאפשר לכל מי שרוצה להוריד את החתימה.
2) צריך לקחת בחשבון שבאאוטלוק אין אפשרות לראות חתימה,
בעבר לקוח אמר לי שהצליח להכניס בלי לראות את זה בעת שליחת מייל, אבל מי שמקבל מספר שהוא רואה את זה, אז אם יש לכם אאוטלוק תבדקו אם בכלל שווה לכם להשקיע בעניין.
3) רקע שקוף- חשוב לדעת: אם מתכננים לעשות את החתימה/לוגו מונפש על רקע שקוף, לא מומלץ בקובץ גיף, מכיוון שזה מייצר הילה דקה סביב האלמנט וזה נותן מראה לא נקי, תתפלאו לשמוע שאם שמים את זה על רקע כהה, אז זה בכלל נראה גרוע
אז מה כן הפתרונות:
4) אם ההנפשה מיועדת לאתר יש שתי אפשרויות:
הראשונה: לייצר מראש קבצי לוטי, אבל זה לא מתאים בכל דבר מכיוון שקבצי לוטי מוגבלים ולא הכל אפשר לייצר שם.
אם זה כן דבר שאפשר לייצר בלוטי, כמובן שעדיף לעשות את זה שם כי בלוטי אנחנו מצליחים לייצר דבר איכותי יותר, וקל משקל יותר.
השניה: אם זה לא דבר שמתאים ללוטי, אז אפשר פשוט לדגום את הצבע של האתר ולשים אותו כרקע וזה יפתור לנו את הבעיה של ההילה.
5) מראש צריך לקחת בחשבון, שלגיף יש חסרונות של משקל גבוה וגירעון קל מה שטיפה מוריד מהאיכות.
לכן שימוש בגיף לא מתאים לדוגמא לתמונות ולדברים שיש שם מעברי צבע.
אבל לצורך חתימה למייל הגיף באמת שימושי ומספק לנו את המטרה של החדשנות והדינאמיות,
שלב ב' – כניסה להגדרות Gmail להוספת חתימה מונפשת
היום בעידן הדיגטלי כל עסק שמכבד את עצמו שם בתחתית המייל שלו חתימה מונפשת.
והנה כמה השראות של לוגו מונפש שעשיתי
יש עוד המון……
אפשר לראות לוגואים נוספים גם בערוץ היוטיוב שלנו:
ועוד…
בהצלחה ביצירת מייל חדשני וממגנט!